بیمه ویژه مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی برگزار شد - بیمه ویژه

به گزارش بیمه ویژه به نقل از شادا، در ابتدای این مجمع که برای دومین سال پیاپی به ریاست دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حسابرس و بازرس قانونی ضمن قرائت گزارش خود بر صورت‌های مالی و ترازنامه عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی مهر تایید زد.

تکلیف وزیر اقتصاد به صندوق تامین

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخشی از سخنان خود که در مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ایراد کرد، با اشاره به اقدامات ارزنده و شاخص صندوق در سال گذشته، از زحمات و تلاش همکاران، مدیران و اعضای هیات نظارت صندوق تأمین خسارت های بدنی در سال مالی گذشته، قدردانی کرد.

دکتر سید احسان خاندوزی همچنین با اشاره به ماموریت خاص صندوق در تأمین منفعت اجتماعی اقشار گوناگون مردم به ویژه حمایت از زیان‌دیدگان حوادث رانندگی گفت: چند سالی است که صنعت بیمه در زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه شخص ثالث، با موانع و تنگناهایی مواجه شده و به نوعی توسعه و‌ گسترش این بیمه‌ی ضروری که قانونگذار آن را اجباری دانسته، به هسته سخت خود برخورد کرده است.

وی تاکید کرد: ضروری است صندوق تامین خسارت‌های بدنی به عنوان رکن مهم، ابتکارات جدید و کاربردی را به صورت تخصصی و هدفمند در حوزه سیاستگذاری و اجرا برای فراگیری حداکثری بیمه‌ شخص ثالث با مشارکت دستگاه‌های ذیربط پیگیری کند .

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: انتظار می‌رود صندوق تأمین خسارت های بدنی به لحاظ ماموریت قانونی و کارکردهای تعریف شده‌اش، پیشران برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات ویژه در این‌ زمینه باشد.

رییس مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی همچنین گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز آمادگی دارد در صورت وجود خلا مقرراتی، پیشنهادهای ارائه شده صندوق و صنعت بیمه در این خصوص را به هیات دولت ارائه کند.

گفتنی است اعضای این مجمع در جریان برگزاری نشست سالانه خود، با تعدادی از پیشنهادهای اجرایی هیات نظارت و مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی که برای تسهیل امور اجرایی ارائه شده بود، موافقت کردند.

در این مجمع همچنین، سازمان حسابرسی مجددا به عنوان حسابرس رسمی و بازرس قانونی صندوق تامین خسارت‌های بدنی تعیین شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 219 views بار دسته بندی : بیمه های بازرگانی تاريخ : 29 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.