بیمه ویژه تولید روزانه نفت به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است - بیمه ویژه

 تولید روزانه نفت به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است

وزیر نفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای این دولت برای افزایش میزان تولید نفت، خاطرنشان کرد: تولید روزانه نفت از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه به روزانه حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بیمه ویژه به نقل از ایسنا، علی اوجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: درشروع دولت تولید روزانه نفت ۲ میلیون و ۲۰۰هزار بشکه بیشتر نبود. خوشبختانه با اقداماتی که طی این ۲۴ ماه، وزارت نفت انجام داده است در راستای افزایش تولید نفت ما امروز به عدد ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت رسیده ایم.

ان شاء الله با برنامه ریزی های صورت گرفته و پروژه هایی  سرمایه گذاری شده چه در بخش میادین، چه میادین مشترک و چه میادین مستقل و چه در خشکی و چه در دریا ان شاءالله رشد تولید نفت ما افزایشی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: کارنامه ما در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی گروه نفت و گاز ۱۹/۶ درصد به گواه آماری که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی اعلام کرده اند، بوده است. انشاء الله ما این رشد را به صورت صعودی مستمر خواهیم داشت.

با سرمایه گذاری که در حوزه میادین نفتی و گازی انجام می دهیم و افزایش ظرفیت پالایشگاه ها و محصولات پتروشیمی ان شاءالله تا پایان امسال و اوایل سال آتی رشد گروه نفت و گاز صعودی خواهد بود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : بیمه های بازرگانی تاريخ : 1 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها