بیمه ویژه فروش بیمه نامه زندگی در کشورهای توسعه یافته هم به صورت رودر رو است - بیمه ویژه

بیمه ویژه ، بهاره تاجرباشی، برای فروش بیمه های زندگی باید به صورت رودررو افراد  را به خرید متقاعدکرد.

کمتر از ۵ درصد از بیمه نامه های صادره عمر و زندگی به صورت مستقیم و بدون مشارکت سازمان فروش صورت گرفته  است.

دیجیتالی شدن فروس بیمه نامه یعنی اینکه خود فرد متقاضی باشد و از طریق آنلاین درخواست خود را ارائه بدهد که اگر این اجرایی شود جامعه کوچکی را در بر می گیرد.

از بستر آنلاین و دیجیتالی می توان برای گسترش  و رواج فرهنگ بیمه ای در جامعه استفاده کرد.

  فروش بیمه نامه  زندگی به صورت آنلاین نمی تواند پروژه  چندان موفقیت آمیزی باشد.

در کشورهای توسعه یافته هم کماکان بیمه نامه زندگی به صورت رودررو فروخته می شود و همان روند را در پیش گرفته اند.

 

حجم ویدیو: ۷٫۴۷M
|
مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : بیمه های بازرگانی تاريخ : 27 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها