بیمه ویژه ، زهرا نامداری، قبل از اینکه تحرک استارت آپ ها پررنگ شود شبکه فروش سعی می کرد که آن ارتباط قوی و بلندمدتی که با بیمه گذاران داشته باشد را در قالب حضوری و ارتباطات مجازی داشته باشد.
درحال حاضر هم این ارتباطات ادامه دارد و شبکه فروش خود را با نیاز جامعه تطبیق داده است.
در کشورهای توسعه یافته هم بیمه گذاران کماکان ترجیح می دهند که ترکیبی از بازاریابی مجازی و حضوری را درکنارهم برای فروش بیمه نامه داشته باشند.
در کشورهای توسعه یافته نگاه به فروش حضوری پررنگ تر از کشورهای درحال توسعه است.