بیمه ویژه صنعت بیمه به مشاوره های شبکه فروش نیاز دارد - بیمه ویژه

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، قبل از اینکه تحرک استارت آپ ها پررنگ شود شبکه فروش سعی می کرد که آن ارتباط قوی و بلندمدتی که با بیمه گذاران داشته باشد را در قالب حضوری و ارتباطات مجازی داشته باشد.

 

درحال حاضر هم این ارتباطات ادامه دارد و شبکه فروش خود را با نیاز جامعه تطبیق داده است.

 

در کشورهای توسعه یافته هم بیمه گذاران کماکان ترجیح می دهند که ترکیبی از بازاریابی مجازی و حضوری را درکنارهم برای فروش بیمه نامه داشته باشند.

 

در کشورهای توسعه یافته نگاه به فروش حضوری پررنگ تر از کشورهای درحال توسعه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : بیمه های بازرگانی تاريخ : 17 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها