بیمه ویژه درآمدهای بیمه ای تجارت نو ۵۳۵ میلیارد تومان رشدکرد - بیمه ویژه

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، این رقم درمقایسه با سود خالص ۱۵ میلیارد تومانی این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رشد داشت.

شرکت بیمه تجارت‌نو با نسبت توانگری مالی معادل ۱۶۱ درصد به ارایه محصولات مختلف بیمه ای می پردازد و سهم از بازار این شرکت تا پایان سال گذشته (۱٫۲) درصد بوده است.

روند فعالیت شرکت بیمه تجارت نو در ۹ ماهه امسال به گونه ای بود که درآمدهای بیمه ای آن با افزایشی بالغ بر۵۳۵ میلیارد تومانی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم۱٫۳۸۰ میلیارد تومان رسید.

درآمدهای بیمه ای این شرکت در دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ماه سال ۱۴۰۰ رقمی در حدود ۷۷۵ میلیارد تومان بود.

با توجه به شرایط اقتصادی، شاید بتوان بخشی از رشد درآمدهای حق بیمه ای شرکت بیمه تجارت‌نو در سالجاری را ناشی از تورم موجود دانست.

دراین بین،بررسی ها نشان می دهد که بیشترین حق بیمه صادره شرکت بیمه تجارت نو دردوره مالی منتهی به آذرماه سالجاری، در رشته بیمه درمان بود به طوریکه ۳۷ درصد از سبد پرتفوی بیمه ای این شرکت را به خود اختصاص داده است.

در پله های بعدی، ۱۶ درصد حق بیمه صادره این شرکت مربوط به بیمه عمر زمانی، ۱۵ درصد به بیمه شخص ثالث اجباری،۷ درصد به بیمه آتش سوزی و ۶ درصد هم به بیمه کشتی تعلق دارد.

درمقابل ۵۲٫۲ درصد از خسارت پرداختی شرکت بیمه تجارت نو دردوره مالی منتهی به آذرماه امسال در رشته بیمه درمان، ۱۲ درصد در ثالث اجباری، ۱۲ درصد در رشته بیمه عمرزمانی و ۵٫۹ درصد هم در بیمه مهندسی بوده است.

photo_2023-01-25_11-40-35

ازقرار معلوم سود عملیاتی شرکت بیمه تجارت نو در دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه امسال، بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

این رقم در مقایسه با سود عملیاتی ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شرکت بیمه تجارت نو درمدت مشابه سال ۱۴۰۰، حدود ۱۲ میلیارد تومان رشد داشت.

شرکت بیمه تجارت نوکسب سهم حداقل ۳ درصدی حق بیمه تولیدی صنعت بیمه و قرار گرفتن در بین پنج شرکت برتر از نظر بیمه گری باز و فروش آنلاین را از جمله اهداف پیش روی خود قرار داده است.

به نظرمی رسدکه با هدف تحقق افزایش فروش، توسعه برنامه تبلیغاتی  هم مدنظر این شرکت باشدکه افزایش  هزینه های تبلیغاتی  هم خود موید این امراست.

به عبارت بهتر،  شرکت بیمه تجارت نو در دوره مالی منتهی به آذرماه سالجاری حدود ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه تبلیغات درنظر گرفت، که در مقایسه با هزینه تبلیغات ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، حدود ۱۰ میلیارد و ۵۹۹ میلیون تومان افزایش داشت.

ناگفته نماند که دراین بین،تعداد نمایندگان عمر شرکت بیمه تجارت نودر ۹ ماهه منتهی به آذر ماه سالجاری کاهشی ۱۳۲ نفری نسبت به سال قبل داشت.

ساده تراینکه تعداد نمایندگان عمر شرکت بیمه تجارت نو از ۳۸۵ نماینده در سال ۱۴۰۰ به ۲۵۳ نماینده تا پایان آذرماه سالجاری رسید.

اگرچه تعداد نمایندگان شرکت بیمه تجارت نو در دوره مالی منتهی به آذر ماه امسال ریزش داشت اما تعداد نمایندگان حقیقی این شرکت با ورود ۵۳ نماینده حقیقی جدید در ۹ ماهه منتهی به آذر امسال به ۷۳۳ نماینده حقیقی رسید.

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، صندوق سرمایه گذاری .ا.بازارگردانی تجارت ای BFM، شرکت بین المللی عمران رضوی، شرکت دولتی پست بانک وموسسه صندوق رفاه و آتیه کارکنان پست بانک، به ترتیب بیشترین سهام شرکت بیمه تجارت نو را دراختیار دارند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : بیمه های بازرگانی تاريخ : 25 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها