بیمه ویژه

بیمه ویژه - صفحه 26 از 48 - اخبار روز بیمه ها

محصولات فروشی

آخرین مطالب

383 views بار
رونمایی از خدمات استارت آپهای جدید  بیمه ای در پلنت

رونمایی از خدمات استارت آپهای جدید بیمه ای در پلنت

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، این رویداد با حضور کارشناسانی از شرکت های بیمه نوین، پاسارگاد، سامان، ملت، پارسیان، تجارت‌نو، معلم و برخی از فعالان استارتاپی بیمه برگزار شد. در این رویداد استارتاپ “توکو” به عنوان اولین سامانه تخصصی مشاوره و خرید آنلاین بیمه های زندگی، استارتاپ “یارا ۷۲۴” به عنوان سامانه جامع هوشمند خسارت خودرو، استارتاپ “سمکاب” به عنوان سامانه ای برای مشاوران، کارشناسان و ارزیابان بیمه و استارت آپ های بیمه ای “بیمپک” […]

274 views بار
کیفیت محصولات در بیمه کارآفرین فدای قیمت نشده است

کیفیت محصولات در بیمه کارآفرین فدای قیمت نشده است

بیمه ویژه ، بهاره تاجرباشی، هفتمین پویش فناورانه” سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه”روزگذشته با حضورمجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی برگزار شد. در پویش فناورانه این هفته صنعت بیمه از محصول بیمه امید بازنشستگی بیمه کارآفرین و سامانه کارآی شرکت دانش بنیان تدبیرهوشمند رونمایی شد. “محمد حیدری”، ضمن تشکر از هیات عامل و مدیران فنی بیمه مرکزی به دلیل  نگرش سازنده و مثبتی که بستر باز کسب […]

284 views بار
همدلی خوبی بین شرکت های بیمه اتکایی آغاز شده است

همدلی خوبی بین شرکت های بیمه اتکایی آغاز شده است

شعله نوری، مدیر کل بیمه اتکایی شرکت بیمه ایران: ایجاد بستر و پلتفورم مشترک بین شرکت های بیمه اتکایی ایده بسیار خوبی است هر چند که بعید است به این زودی ها اجرایی شود زیرا همه شرکت ها حاضر نیستند تا اطلاعات مشتریان خودرا با دیگر شرکتها به اشتراک بگذارند. درحال حاضر شرکت های بیمه اتکایی هماهنگی با یکدیگررا آغاز کرده اند و همدلی خوبی بین آنها شکل گرفته که این امر زمینه ساز ورود […]

280 views بار
برند سازی محصولات، اتفاقات خوبی را در صنعت بیمه رقم می زند

برند سازی محصولات، اتفاقات خوبی را در صنعت بیمه رقم می زند

بیمه ویژه ، بهاره تاجر باشی، ناگفته پیداست که انجام تبلیغات پیوسته درکنار ارایه محصول با کیفیت وپرداخت به موقع خسارت ، زمینه ساز افزایش فروش محصول و رشد درآمد شرکت های بیمه ای خواهد شد، اما استفاده از این امر نیاز به ابزارهای دیگری نیز دارد. بیمه کالایی خدماتی است و مانند هر کالای دیگری به فروش نیاز دارد، برای فروش هم به بازاریابی نیاز است حال باید دید که آیا  بازاریابی در صنعت بیمه  […]

375 views بار
ارایه خدمت درمراکز تماس و ارتباط با مشتریان شرکت های بیمه برای بهبود تجربه مشتریان

ارایه خدمت درمراکز تماس و ارتباط با مشتریان شرکت های بیمه برای بهبود تجربه مشتریان

نویسنده دکتر محسن عسگری به همین دلیل شرکت های بیمه فعالیت های خود را با هدف ارتباط اثربخش با مشتری متمرکز کرده اند. از طرفی با افزایش اهمیت مشتری در صنعت بیمه ، اداره مرکز تماس در شرکت های بیمه دارای اهمیت شده و در مسیر دیده شدن و اهمیت توسط مدیران ارشد قرار گرفته است. این امر باعث شده تا به یکی از محورهای اصلی امور مشتریان برای ارتباط اثر بخش و موفق با […]

301 views بار
کرونا ضریب خسارت شخص ثالث را کاهشی کرد

کرونا ضریب خسارت شخص ثالث را کاهشی کرد

بیمه ویژه ، بهاره تاجرباشی، “اسماعیل فلاحی” در گفت و گو با بیمه ویژه ، گفت: در سال های ۹۸ و ۹۹، بعلت شیوع ویروس کرونا و تداوم آن، میزان خسارت رشته بیمه شخص ثالث اتومبیل کاهش یافته است.  وی، افزود: بیمه مرکزی براساس میزان سود صورت های مالی شرکت های بیمه ای که نشان دهنده این بود که در سال های مورد بررسی رشته شخص ثالث زیان کمتری به شرکت ها وارد کرده، تخفیفی […]

271 views بار
درآمدهای بیمه ای تجارت نو ۵۳۵ میلیارد تومان رشدکرد

درآمدهای بیمه ای تجارت نو ۵۳۵ میلیارد تومان رشدکرد

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، این رقم درمقایسه با سود خالص ۱۵ میلیارد تومانی این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رشد داشت. شرکت بیمه تجارت‌نو با نسبت توانگری مالی معادل ۱۶۱ درصد به ارایه محصولات مختلف بیمه ای می پردازد و سهم از بازار این شرکت تا پایان سال گذشته (۱٫۲) درصد بوده است. روند فعالیت شرکت بیمه تجارت نو در ۹ ماهه امسال به گونه ای […]

310 views بار
ضریب خسارت بیمه شخص ثالث افزایش می‌یابد؟

ضریب خسارت بیمه شخص ثالث افزایش می‌یابد؟

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، ضریب خسارت بیمه شخص ثالث و مازاد در سال گذشته به حدود ۹۰/۴ درصد رسید، درحالیکه این رقم در سال ۹۹ حدود ۱۰۸/۸ درصد بود. موضوعی که به نظر می رسد کمرنگ شدن شرایط کرونایی و افزایش ۳۰ درصدی میزان تردد‌های برون شهری در آن بی‌تاثیر نبوده است. طبق اعلام فراجا، ۷۵ درصد تصادفات کشور در راه‌های اصلی اتفاق می‌افتد. آمارهای رسمی هم نشان می‌دهدکه تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث […]

292 views بار
سود خالص بیمه دی به ۳۰۸ میلیارد تومان رسید

سود خالص بیمه دی به ۳۰۸ میلیارد تومان رسید

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، این رقم در مقایسه با سود خالص ۴۴۲ میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومانی این شرکت در سال۱۴۰۰، حدود ۱۳۳ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان کاهش داشت. شرکت بیمه دی باسطح توانگری مالی یک ، به ارایه محصولات مختلف بیمه ای می پردازد و سهم از بازار این شرکت تا پایان سال گذشته (۳٫۲) درصد بوده است. بنیاد شهید و امورایثارگران، آستان قدس رضوی، وزارت نیرو، توانیر، سازمان اقتصادی کشور، جهاد […]

310 views بار
زیان خالص ۴ موسسه بهداشتی درمانی میلاد سلامت به ۴۷۴ میلیارد تومان رسید

زیان خالص ۴ موسسه بهداشتی درمانی میلاد سلامت به ۴۷۴ میلیارد تومان رسید

بیمه ویژه ، زهرا نامداری، این رقم در مقایسه با مجموع درآمدهای عملیاتی ۹۳۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومانی این چهار شرکت در سال ۹۹ حدود  ۶۲۹ میلیارد تومان رشد داشته است. موسسات خدمات بهداشتی درمانی میلاد سلامت تهران، البرز، خوی و ایلام جزء واحدهای سازمان تامین اجتماعی هستند که اداره امور سرمایه و تصمیم گیری در رابطه با مقررات و اساسنامه آنها به شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی تفویض شده است. این موسسات به […]