بیمه ویژه چرا باید از خدمات تهران سرویسکاران استفاده کنیم؟ - بیمه ویژه

سرویس کردن دستگاه ها یک فرایند تخصصی است. اگر تعمیر لوازم خانگی شما به صورت اصولی و دقیق انجام نشود، هزینه های سنگینی برای شما رقم خواهد خورد. ما در این مقاله سعی داریم تمام جزئیات مربوط به دریافت خدمات سرویس لوازم خانگی را مطرح کنیم.

تعمیرات تضمینی لوازم خانگی

سرویسکار باتجربه

حضور یک سرویسکار مجرب و باتجربه برای تعمیرات از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در مجموعه تهران سرویسکاران تمام سرویس کاران را به سختی گزینش می کنیم و در نهایت مطمئن ترین افراد را برای تعمیرات تخصصی اعزام خواهیم کرد.

سرویس در محل کمتر از ۳۰ دقیقه

جابجایی وسایل برای بسیاری از ما سخت است. سرویس کردن لوازم خانگی در محل شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرویس به موقع و در کمترین زمان ممکن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در تهران سرویسکاران کمتر از ۳۰ دقیقه پس از ثبت سفارش در محل شما برای انجام فرایند تخصصی تعمیرات حاظر خواهیم شد.

نمایندگی مجاز

ما در تهران سرویسکاران نمایندگی مجاز و رسمی تعمیرات لوازم خانگی هستیم. بدون دردسر و دغدغه می توانید از خدمات بیشتر نمایندگی ها استفاده کنید.

یکی از زیر شاخه های اصلی خدمات ما در تهران سرویسکاران تعمیرات پکیج است. برندهای معتبر پکیج که نمایندگی آنها را داریم شامل نمایندگی ایران رادیاتور و نمایندگی بوتان است.

در لوازم خانگی تهران سرویسکاران به عنوان یک پیشرو قدم برداشته است. ما نمایندگی تعمیرات بیشتر برندهای ایرانی و خارجی را داریم. قبل از دریافت خدمات می توانید به منوی اصلی سایت برای انتخاب دستگاه و برند دستگاه خود مراجعه کنید.

ارائه فاکتور رسمی

بعد از تعمیرات تخصصی می توانید از ما فاکتور رسمی دریافت کنید. برای بسیاری از افراد داشتن فاکتور رسمی اهمیت بالایی دارد، بنابراین فاکتور رسمی هم ارائه می کنیم.

اگر سرویسکار یک دستگاه را خراب کند چه می شود؟

معمولا مجموعه های بزرگی مانند تهران سرویسکاران بدون شناخت کافی از یک سرویسکار، صد در صد به سرویسکار اعتماد نمی کنند.

هر مجموعه معمولا براساس قواعد و قوانین خاص خود برای خرابی ها رسیدگی هایی جهت جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهند.

ضمانت نامه کتبی

بعد از مطرح شدن تمام مزیت های تهران سرویسکاران، به یکی از کلیدی ترین و اصلی ترین خدمات ما یعنی ارائه ضمانت نامه کتبی رسیدیم.

از آنجایی که ما به سرویس کاران خود اطمینان صد در صدی داریم، بعد از انجام فرایند تخصصی تعمیرات، قطعا ضمانت نامه ی کتبی ۶ ماهِ دریافت خواهید کرد.

تهران سرویسکاران

معرفی تهران سرویسکاران

ما در مجموعه ی تهران سرویس کاران سرویس لوازم خانگی را انجام می دهیم. سرویسکارانی که در مجموعه ی ما حضور داند دوره های مختلفی را گذرانده اند.

مجموعه ی تهران سرویسکاران یک مجموعه ی تخصصی است و نمایندگی تعمیرات بیشتر لوازم خانگی را برعهده دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,122 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.