بیمه ویژه  پیچ و رول پلاک سنگ نما ساختمان در ارتفاع - بیمه ویژه

نمای ساختمان جز یکی از مهمترین قسمتهای ساختمان محسوب میشود که همیشه تأثیر بسزایی در ظاهر و همچنین قیمت ساختمان دارد. استحکام و زیبایی مناسب نمای ساختمان یکی از مهمترین مزیتهای آن محسوب میشود اما گاهی این زیبایی دردسرساز میشود باعث وجود مشکلاتی برای ساکنان ساختمانها میشود که آنها را با نگرانیهای مختلفی روبهرو میکند.

یکی از این معضلات ساختمان که میتوان به آن اشاره کرد شل شدگی و سقوط سنگ نمای ساختمان است که علاوه بر از بین بردن نمای زیبای ساختمان میتواند بروز حوادث جانی را برای ساکنین ساختمان افزایش دهد. این شل شدگی و سقوط سنگ نمای ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد میتوان به : مستهلک شدن، بارش باران، تغییر فصول و همچنین زلزله اشاره کرد.

برای جلوگیری از بروز این اتفاقات پیچ و رول پلاک سنگ نما ساختمان یکی از رایجترین و بهترین روشها میباشد که میتواند تا حدود زیادی از بروز حوادث مالی و جانی جلوگیری کند. با توجه به اهمیت پیچ و رول پلاک ساختمان برای ایجاد امنیت برای ساکنین میتوان به آیین نامه نظام ساختمان اشاره کرد که بر اساس آن نباید هیچ یک از اجزای نمای ساختمان بدون اینکه توسط پیچ و مهره به هم متصل و تثبیت شوند در نما بهکارگیری شوند.

چرا سنگ های نمای ساختمان سقوط میکنند

مشکل جدا شدن و سقوط سنگهای نمای ساختمان علتهای مختلفی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. یکی از مهمترین علتهایی که باعث سقوط سنگ نمای ساختمان میشود نشست ساختمانها در فندانسیون ریخته شده میباشد. البته عوامل دیگری مانند: مشکلات خاکی و یا شنی بودن زمینهای منطقه وجود زمین لرزهها و همچنین استفاده از مصالح با کیفیت پایین میتواند دلایل دیگر سقوط سنگ نما ساختمان باشد.

بسیاری از ساخت و ساز کاران و پیمانکاران برای اینکه به سود بیشتری دست پیدا کنند و هزینه کمتری را برای استاد کار و مصالح پرداخت کنند افراد تازه کار استخدام میکنند و مصالح ارزان برای سنگ نما ساختمان استفاده میکنند. در نهایت باید به این مورد اشاره کرد که همین عواملی که در بالا به آن اشاره کردیم باعث کاهش عمر مفید در ثبات سنگ نمای ساختمان میشود و در صورتترمیم نشدن آنها میتواند موجب بروز حوادث جبران ناپذیر شود.

مزایا و اجرای متد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رول پلاک ساختمان بدون داربست یکی از روشهای مقرون به صرفه است که امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از پیچ و رول پلاک ساختمان با طناب یکی از بهترین روشهای اجرایی برای تثبیت کردن سنگ نمای ساختمان است که در ادامه میتوانید اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید پس با ما همراه باشید.

پیچ و رول پلاک سنگ نما ساختمان یک روش بسیار سریع است که نسبت به استفاده از داربست یک ویژگی مهم محسوب میشود. این روش باعث میشود تا علاوه بر افزایش دقت کار اجرا کننده میتوان به قسمتهایی که اجرای پیچ و رولپلاک بسیار دشوار و یا غیر ممکن است دسترسی داشت و سنگ نمای مورد نظر را محکم و تثبیت کرد.

پیچ و رولپلاک نمای سنگ باید توسط شرکت کار در ارتفاع با تجربه و با سابقه انجام شود تا علاوه بر اجرای کار سریع و دقیق ماحصل کار نیز با کیفیت باشد. همچنین شرکتهای با تجربه، با استفاده از ابزار پیشرفتهای که در اختیار دارند، میتوانند در قسمتهایی از نمای ساختمان که دسترسی بسیار دشوار است، دسترسی داشته باشند و سنگ نما را توسط پیچ و رول پلاک محکم کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پیچ و رول پلاک نمای ساختمان با طناب این است که می توان در محیط های شلوغ نیز از آن استفاده کرد و بدون ایجاد مزاحمت برای عموم مردم و عابران پیاده آن را پیاده سازی کنید.در نهایت ایمنی و امنیت بالا، جز مهمترین بخشهای کاری این شغل و مجریهای آن میباشد. این امنیت به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و حرفهای ایجاد شده است.

نماشویی،شستشوی نما

پاکیزگی و تمیزی نمای ساختمان ها یک تصویر بسیار زیبا را برای مردم به نمایش می گذارد و می تواند زیبایی شهر را نیز دوچندان کند. به همین دلیل نماشویی ساختمان و نماشویی ساختمان یکی از مهمترین فعالیت هایی است که می توان آن را به صورت دوره ای انجام داد تا علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان حس خوبی را در بین ساکنان ساختمان ایجاد کرد.

استفاده از بهترین مواد برای شست و شوی ساختمان و دسترسی طناب بسیار اهمیت دارد پس با انتخاب و بکارگیری یک شرکت کار در ارتفاع با طناب، مناسب پاکیزگی و زیبایی را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید.

عمر پیچ و رولپلاک روی سنگ در نمای ساختمان چقدر است

یکی از مهمترین سؤالاتی که برای کاربران وجود دارد عمر پیچ و رول پلاک ساختمان است. بدون شک بهکارگیری و استفاده از پیچ و رول پلاک در ساختمان تا آخر عمر ساختمان مورد نظر باقی خواهد ماند و از ریزش سنگ جلوگیری خواهد کرد. البته ناگفته نماند که این موضوع به مهارت مجری کار و همچنین جنس و کیفیت پیچ و رول پلاک بستگی دارد پس در انتخاب آنها نهایت دقت را داشته باشید.

مزایای استفاده از پیچ و رولپلاک نما

در این مطلب ما سعی کردیم تا شما را با دلایل ریزش سنگ نما و مزایای استفاده از طناب برای پیچ و رول پلاک نمای سنگ آشنا سازیم اما در این بخش قصد داریم شما را با مزایای پیچ و رول پلاک نما آشنا سازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چرا بایدبرای سنگ نما ساختمان خود از پیچ و رول پلاک استفاده کنیم؟ پس با ما همراه باشید.

هزینه پایین

یکی از مزیت های مهم پیچ و رول پلاک ساختمان هزینه های پایین آن می باشد.

استفاده از طناب به جای داربست سرعت و دقت را برای اجرا کننده افزایش می دهد.

مقرون به صرفه بودن پیچ و رول پلاک ساختمان با طناب

بهترین نتیجه و بالاترین کیفیت با صرف هزینه بسیار کم

طول عمر بالا

بکارگیری پیچ های با کیفیت ۸ سانتی متری که طول عمر کار را افزایش میدهد و سنگ نما را به خوبی به ساختمان متصل می کند. پس استفاده از پیچ و رول پلاک سنگ نما باعث جلوگیری از بروز حوادث مختلف می شود.

سرعت بالا در اجرا

اجرای پیچ و مهره در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که همین امر باعث محبوبیت آن نیز می باشد.

هزینه های نگهداری حذف می شوند

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان طول عمر نمای ساختمان را افزایش می دهد. در این روش سنگ ها به صورت محکم به نما وصل شده و کمتر دچار ایراد می شوند.از این رو می توان چنین گفت که هزینه نیروی انسانی، تجهیزات و مواد مورد نیاز برای ترمیم دوباره نما را حذف می شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.