بیمه ویژه عوارض ناشی از دیابت هزاران برابرآن مبلغی است که بابت دارو پرداخته می‌شود - بیمه ویژه

مدیرعامل انجمن دیابت استان خراسان رضوی، با بیان اینکه درحال حاضر تنها داروی دیابت تحت پوشش بیمه قراردارد، افزود: بهترین راه برای کاهش هزینه‌های سازمان‌های بیمه گر و دولت این است که بیماری دیابت کنترل شود واین مهم تنها با آموزش درست به نتیجه می‌رسد.

بیمه ویژه، بهاره تاجرباشی، “وحیدآذری فر” درگفت وگو با بیمه ویژه،خاطرنشان کردکه، اگر بیماری دیابت کنترل نشود بیمار دچار عوارض بسیاری همچون از دست رفتن کلیه، قطع پا و آسیب های چشمی می شود که تمامی این ها هزینه ای بی شماری برای فرد و سازمان های بیمه گر ایجاد می کند.

وی، با اشاره به هزینه های بسیاری که بیمه گران به صورت غیر مستقیم بابت آسیب های دیابت پرداخت می کنند، گفت: بیمه ها باید به حوزه آموزش ورود کرده تا آموزش ها به آسانی دردسترس  عموم مردم قرار بگیرد.

مدیرعامل انجمن دیابت استان خراسان رضوی،تصریح کرد: اگرسازمان های بیمه گر در پایان سال برآورد هزینه ای انجام دهند متوجه می شوند که عوارض ناشی از دیابت هزاران برابر آن مبلغی است که بابت دارو می پردازند.

وی با بیان اینکه بیماران دیابتی در استان خراسان رضوی با مشکل کمبود انسولین قلمی مواجه هستند، ادامه داد: انسولین خارجی در داروخانه ها موجود نیست وحتی انسولین تولید داخل در داروخانه های دولتی مشهد هم وجود ندارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 432 views بار دسته بندی : اقتصاد ایران تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.