بیمه ویژه عموم مردم به صنعت بیمه اعتماد کافی دارند - بیمه ویژه

رییس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا،با بیان اینکه، درهرشرکتی که فرهنگ پاسخگویی بیشتر باشد استقبال مشتریان نیز بیشتر است، افزود: نوع برخورد با مشتری و انجام کار است که تفاوت مابین شرکت‌ها را ایجاد می‌کند.

بیمه ویژه، بهاره تاجر باشی،”فضل اله معظمی” درخصوص استقبال عموم جامعه ازخدمات نوین بیمه ای، در گفت و گو با بیمه ویژه، گفت: با ارائه هرمحصول جدید بیمه ای، تبلیغات به اندازه کافی انجام می شود و شاید مسائل فرهنگی دلیل عدم استقبال مردم باشد.

وی، با بیان اینکه درحال حاضرعامه مردم به صنعت بیمه اعتماد کافی دارند، افزود: بیمه تعریف دارد و براساس شرایط بیمه نامه به تعهدات خود عمل می کند و با صدورهر بیمه نامه ای، تعهدات آن مشخص می شود و حق بیمه براساس پوشش ها دریافت شده و بیمه گذار با آگاهی بیمه نامه را خریداری می کند.

رییس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، درخصوص عدم اعتماد بخشی از جامعه نسبت به خدمات شرکت های بیمه ای، گفت: برخی از شرکت های خصوصی به دلیل تجربه ناکافی ویا مشکلاتی که دارند نتوانستند به درستی به تعهدات خود پاسخ بدهند.

معظمی، اذعان داشت که اعتماد بیمه گذاری که خسارت دیده وبرای دریافت خسارت، به دلیل امکانات مالی کم شرکت بیمه ای در نوبت بماند، حتما کم می شود که این موضوع در برخی از شرکت های خصوصی وجود داشته است.

وی، با اشاره به رشد بسیاری از شرکت های خصوصی، خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت های خصوصی هم هستند که رشد خوبی داشتند و بیمه گذاران کاملا به آنها اعتماد دارند و اصلا نگران دریافت خسارت خود از آنها نیستند.

رییس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، اظهارکرد: هرچقدر ذخایر یک شرکت های بیمه ای بهتر باشد پوشش بهتری داشته و بهتر می تواند پاسخگو باشد.

معظمی، تصریح کرد: ذخایرهرشرکت بیمه ای و حساب های آن شرکت نشان می دهد که درمقابل آن ذخائر به اندازه کافی منابع وجود دارد که این خود می تواند اعتماد را ایجاد کند.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 476 views بار دسته بندی : اخبار بیمه تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.