بیمه ویژه ضریب خسارت بیمه در سمنان به ۵۷.۲ درصد کاهش یافت - بیمه ویژه

به گزارش بیمه ویژه به نقل از ایرنا، علیرضا دیانی، ابراز داشت: سه هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال هزینه بابت خسارت بیمه‌ای ناشی از حوادث مختلف مانند مانند آتش‌سوزی، دیه و تصادف‌های منجر به فوت طی این مدت در استان سمنان پرداخت شد.

وی ادامه داد: میزان پرداخت خسارت بیمه‌ای در ابتدای دولت تدبیر و امید بابت حوادث مختلف مانند آتش‌سوزی، دیه و تصادف‌های منجر به فوت  ۸۳۱ میلیارد ریال بود.

وی تاکید کرد: عوارض دریافتی از بیمه باید در کاهش تلفات و پیشگیری از حوادث هزینه شود و ضرورت دارد بیمه علاوه بر پذیرش ریسک بر گسترش اشتغال، تولید ثروت و تزریق آرامش نیز توجه کند.

وی بیان کرد: ضریب خسارت در ابتدای دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۲، در حدود ۷۸.۲ درصد بود و در سال ۱۳۹۸، ضریب خسارت به ۵۷.۲ درصد کاهش یافت.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد: در سال‌های اخیر به واسطه افزایش شمار خودروها و میزان تصادف‌ها  پرداخت خسارت در زمینه خودرو نیز افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با کاهش ضریب خسارت تلاش شده هزینه از این بخش در زمینه پیشگیری و کاهش خسارت‌ها و حوادث صرف شود.

دیانی اظهار داشت: بخشی از سرعت‌گیرهای سطح شهرهای استان سمنان از محل کاهش ضریب خسارت بیمه برای پیشگیری از تصادف‌ها و کاهش خسارت ایجاد شده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: استقبال از بیمه نشان‌دهنده رشد و توسعه‌یافتگی جامعه، جذب سرمایه‌گذاری، آرامش و اطمینان برای خانواده‌ها و مسؤولان جامعه است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 418 views بار دسته بندی : اخبار بیمه تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.