بیمه ویژه راهنمای نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر - بیمه ویژه

راهنمای نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر

نرم افزار های بسیاری برای سانسور و ویرایش ویدئو ✂️ وجود دارد. برای انتخاب بهترین نرم افزار با معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو برای کامپیوتر و لپ تاپ های ویندوز و مک بوک همراه رهنامه باشید.

دانلود نرم افزار سانسور و برش حرفه ای فیلم به صورت ساده و سریع در کامپیوتر

Download Professional Censorship and Movie Cutting Software For PC

نرم افزار های بسیاری در زمینه ویرایش و سانسور ویدئو وجود دارد که شما می توانید به راحتی آنها را دانلود کنید ولی انتخاب بهترین نرم افزار برش فیلم برای کامپیوتر کمی دشوار است و افراد دچار سردرگمی می شوند. ما در این آموزش به شما خواهیم گفت که از چه نرم افزار تدوین فیلمی استفاده کنید تا بهترین بازده را به شما بدهد. همچنین نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای برای کامپیوتر باید امکاناتی همچون کاربری ساده، سرعت بالا، امکان مشاهده پیش نمایش، ابزار در دسترس و … را دارا باشد.

برای یافتن نسخه حرفه ای و دانلود نرم افزار برش حرفه ای فیلم می توانید از سایت های معتبر ایرانی استفاده کنید.

نرم افزار برش فیلم Adobe After Effects

Adobe After Effects یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو در جهان است که شما می توانید از آن برای مات کردن چهره افراد در فیلم ها استفاده کنید. قطعاً در این لیست بهترین نرم افزار شطرنجی کردن صورت Adobe After Effects است.

با ویژگی ردیابی حرکت این نرم افزار می توانید به راحتی چهره ها، آرم ها و سایر عناصر را سانسور یا شطرنجی کنید. همچنین می توانید از شکلک یا ماسک برای پنهان کردن هویت شخص استفاده کنید. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد که بدون اینکه بخواهید در هر فریم دوباره چهره فرد را شطرنجی کنید نرم افزار به صورت خودکار این کار را انجام دهد یعنی نرم افزار به صورت خودکار چهره شخص را دنبال می کند و در هر کجای صفحه که باشد آن را سانسور یا شطرنجی می کند.

روش استفاده از قابلیت تار کردن چهره افراد:

ابتدا باید یک Null Object را وارد کنید تا بتوانید افکت ها را روی آن اعمال کنید. به Insert بروید، و سپس گزینه Add A Null Object را بزنید. صفحه tracking را باز کنید و موقعیت چهره شخص را در نرم افزار مشخص کنید.

برای اعمال جلوه تار یا شطرنجی به Layer بروید و یک لایه Adjustment جدید اضافه کنید.

به Effects & Preset رفته و کلمه “Mosaic” را تایپ کنید. سپس حالت Mosaic را بکشید و در لایه دوم رها کنید.

به منظور اعمال افکت Mosaic فقط بر روی چهره افراد، ابزار قلم را انتخاب و بر روی چهره شخص مورد نظر کلیک کنید تا از افکت Mosaic برای شطرنجی کردن صورت فرد استفاده شود. برای دانلود نرم افزار سانسور ویندوز می توانید از سایت های ایرانی استفاده کنید.

نرم افزار سانسور صورت Movavi Video Editor

Movavi یک ویرایشگر ویدئو با رابطه کاربری بسیار ساده است که از ویژگی سانسور چهره افراد نیز برخوردار است. اگر برای مخفی کردن چهره افراد یا پنهان کردن اطلاعات محرمانه به ابزاری نیاز دارید، نرم افزار ساده سانسور فیلم Movavi می تواند برای شما مفید باشد.

استفاده از ویژگی سانسور چهره افراد بسیار آسان و ابتدایی است. برای این کار پس از دانلود و نصب ویرایشگر ویدئو Movavi، آن را باز کرده و با کلیک روی “Add Media Files” ویدئویی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب نمایید.

برای تار کردن چهره افراد، به Filters رفته و Blur را انتخاب کنید. می توانید انتخاب نمایید که کل ویدیو یا فقط بخشی از آن مات شود.

برای اضافه کردن اثر تاری به ویدئو نماد افکت مورد نظر را بکشید و در قسمت Timeline فیلم رها کنید. حتی شما می توانید شدت اثر تاری را از تاری خفیف تا تاری شدید افزایش یا کاهش دهید.

پس از مشاهده پیش نمایش و رضایت از آن می توانید با زدن دکمه Export فایل خروجی ویدئو را تهیه کنید.

دانلود نرم افزار برش و چسباندن فیلم Wondershare Filmora Video Editor

Wondershare Filmora یک نرم افزار برش فیلم برای کامپیوتر کم حجم است که از سانسور صورت نیز پشتیبانی می کند.

اگر می خواهید یک ویدئو به صورت آنلاین ارسال کنید، اما نمی خواهید دیگران چهره شما را در ویدئو مشاهده کنند، می توانید به سادگی چهره خود را با این نرم افزار تار کنید.

این نرم افزار دارای یک قابلیت برای چهره است که به شما این امکان را می دهد که چهره خود را در کمتر از یک دقیقه تار، محو یا سانسور کنید. این نرم افزار به صورت خودکار چهره شما را ردیابی می کند و نیازی نیست کل فیلم را ویرایش کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار، ویژگی امکان تغییر چهره افراد با ماسک های خنده دار یا ایموجی ها است. امکان دریافت نسخه حرفه ای و دانلود نرم افزار ساده ویرایش فیلم برای کامپیوتر Wondershare Filmora در سایت های ایرانی وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 3 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.