بیمه ویژه برداشتن موانع کرونایی سفر توسط چین و روسیه - بیمه ویژه

 

به گزارش «رسپار» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی با رسانه‌های چینی گفت: مطمئنم که همزمان با عادی شدن اوضاع پاندمی کرونا ما می‌توانیم اقدامات لازم را برای بازگشایی سریع مرزها و از سرگیری سفرهای بین روسیه و چین انجام دهیم. با کاهش تدریجی موانع مربوط به کرونا، ضرورت دارد که محدودیت‌های کنونی قرنطینه‌ای برداشته شود.

وزیر خارجه روسیه همچنین به این مساله اشاره کرد که سفر گردشگردی بین دو کشور در سال‌های گذشته رشد داشته اما پاندمی کرونا ضربه شدیدی بر این صنعت وارد کرده است.

وی در پاسخ به احتمال توزیع واکسن‌های چینی نیز گفت، این مساله با تمامی جزئیاتش در حال بررسی است و ادامه داد: ما در حال بررسی تجربیات و رویکردهای چین و سایر کشورها درباره این واکسن‌ها هستیم.

اوایل ماه جاری میلادی، چین رسما مجوز دیجیتالی واکسیناسیون کرونا را برای سفرهای بین‌المللی آغاز کرد که شامل اطلاعات درباره واکسن و همچنین نتایج تست‌های کرونا و آنتی بادی می‌شود.

وانگ یی، وزیر خارجه چین نیز به این مساله اشاره کرد که پکن قصد دارد تا برنامه مجوز دیجیتال را راه بیندازد و به بررسی نتایج واکسن کرونا با سایر کشورها بپردازد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 29 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.