بیمه ویژه ۲۰ درصد مردم چهارمحال و بختیاری از بیمه‌تامین‌اجتماعی رضایت ندارند - بیمه ویژه

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، محمود جاوید گفت: بیمارستان تامین اجتماعی استان در بسیاری از رشته‌ها و تخصص‌های پزشکی در کشور سرآمد است و مردم مناطق مختلف کشور برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: این مرکز در تخصص های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، زنان، اورولوژی و جراحی پلاستیک در سطح بالایی برخوردار است و متخصصان و حراجان توانمندی در این مرکز حضور دارند.

جاوید با اشاره به تامین تجهیزات متناسب با آخرین فناوری روز در بیمارستان و مراکز تخصصی تامین اجتماعی استان، تصریح کرد: طی سالهای گذشته ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری شد که با توجه به افزایش قیمت دلار این تجهیزات ارزش چند برابری پیدا کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هم اینک در هم رشته ها و حوزه ها در مزاکر تامین اجتماعی استان به مردم خدمات رسانی می شود با این وجود در رشته های رادیولوژی، قلب و ارتوپدی با کمبود پزشک مواجه هستیم.

سازمان تامین اجتماعی دارای سه بخش بیمه، درمان و امور اقتصادی است. این سازمان در حوزه بیمه در ۲۴ واحد بیمه ای و ۳۰۷ پرسنل به جمعیت تحت پوشش خود خدمات رسانی می کند. 

در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، دو پلی کلینیک تخصصی، دو درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق بیش از ۵۰۰ مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 560 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.